tokstress

andrum. jag blir tokig av att stressa, förutom skolan.
fast ja, som bekant kan jag inte ta skolan seriöst.
det måste vara något fel på mig, men jag bryr mig inte.
men ahh, dessa flackande hit och dit, jag blir fullkomligt tokgalen.
jag glömmer bort det jag ska göra, och blir en allmänt dålig människa.
det ska bli finfint med helg.
thoms och  camill ska firas. wiiiie.



denna veckan har varit sådär tokstressig, hittills. gosh.
idag har det blivit min dag att andas ut.
måndag, alltid likadan, så jag har vant mig nu,
men jag fasar alltid för den på söndagskvällen.
gå hemifrån 8, vara hemma 6.
åka iväg till musikskolan halv 7. hemma halv 8.
och denna veckan var det en inlämning som absolut var tvungen att vara inne på tisdagen.
sen säger läraren att det är ok om man lämnar in det på fredagen sen. gaaaah.
då satt jag o tokstressa kvällen i onödan. då hade jag kunnat kolla på fotbollsgalan. life's a bitch.
tisdagen var inte mycket bättre. men vi var på cats. sjukt kul. sjukt bra.  jag blir så fascinerad. jag vill.
onsdag idag. efter skolan satt vi i datasalen och spela in klart till filmen. men jag pallade inte mer än två timmar. då gick jag hem en halvtimma o åt. innan jag gick till kammarkören. nu andas jag ut.
imorgon skulle också bli en tokstressig dag, men cinderella blev inställt. nooo. rep med johanna och träning.
fredagar är min dag. efter jobbet ska jag kolla på idol. och andas ut.

nu är det inte tre veckor längre. oj. då ska jag träffa min största rädlsa i världen sedan 2002.
strange. det sitter i. jag säger bara R.E.S.P.E.C.T.
jag skulle vilja se någon sätta sig upp mot mrs R.E.S.P.E.C.T
haha, du skulle aldrig våga.


yäyä, bye bye forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback