solsken i blick

om en kvart lämnar jag sköndal, skola och allt som är här.
för några veckor bara, visserligen.
men åh va det känns skönt!

de senaste dagarna har i stora drag varit så bra som det bara gått.
eller ja, hela den senaste veckan har varit jättebra verkligen!
det är ju lite bergochdalbanigt det där med att leva,
det vet vi ju,
men det är så skönt att ha full vind i seglen periodvis.
imorn blir det jul på liseberg, det som brukar vara en ganska liten skala,
har i år blivit ett stort gäng med många pärlor.
tror det kan bli himla trevligt!
såvida det inte regnar..

det har varit himla grått det senaste.
men nu är det lite sol som kommer fram på himlen,
hoppas jag lyckas få med den ner till framsidan också.

och en liten parentes. igår fick jag reda på att alla kurser för terminen är godkända.
SÅ SJUKT SKÖNT!
har en liten komplettering då jag missat ett obligatoriskt tillfälle, men det är peace of cake.
den stora utandningen har startat.

hej då stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback