har jag världens bästa vänner eller har jag världens bästa vänner?

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!!

igår blev jag både varm och rörd i hjärtat.
vi hade en fin dag ihop, den gamla trion som fortfarande är etsad in i sten.
even though vi ses mer och mer sällan.

oftast är det väl kvaliteten som räknas,
och ibland blir det nog kvantiteten, just för att få in kontinuitet.
men i detta fallet kändes alla månader av frånvaro så obetydlig.

till höst blir det en helhelg i sthlm för allihop.
vi ska bara ha varandra,
och som grädde på moset ska vi gå och titta på benkes version av svansjön!!

how i love life!

dagen ägnas helt åt jobb,
men även kvällen kommer spenderas med fina flicks!

cheers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback