sista kraften, sista bägaren

vänner, det kom ju faktiskt (som även tidigare konstaterats) en vår även i år.
och det ser so far lovande ut inför stundande sommar.
starten har ju oavsett fortgång varit otroligt fin!

det är lite så just nu,
att kraften börjar sina.
hos mig och de mina (tror jag)
man känner att det är tomgångskörning nu på slutet.
man gör så gott man kan för att bita ihop.
bara lite till, lite lite till, sen får du, jag, vi andas.

nagellacket is back for real.
det suger bara att jag har två naglar som alltid pajar.
och då är det långfingernaglarna, ser lite muppigt ut.
minst sagt.
men men, fresh melon är det som gäller nu.
loves it!

imorn är det bästa bästa bösta jonathan johansson på grönan.
nu har det gått ett halvår sen senaste date
= DET ÄR VERKLIGEN PÅ TIDEN!!
just gonna love it! grönan here i come!!

cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback